måndag 3 juni 2013

Vart är min energi??

Ja, jag säger då det. Verkligen tur att det är ett brejk mitt i veckan.
För idag är jag trött.

Och inte gjorde det saken bättre av att jag hängde på låset till gymmet i morse när de öppnade 6.30. Eller att jag direkt efter hemkost från jobbet drog och storhandlade.

Solen lyser härligt ute, men jag sitter inne. Orkar inte ta mig ut. Sitter här och surar liksom. Avgiftning pågår. Please remind me nästa gång jag ska stoppa något sött i munnen, att det inte är vårt det, att avgiftningen tar knäcken på mig.





2 kommentarer:

Anonym sa...

Sockerdetox är verkligen inte kul, men du, du tog ju dig ut till gymmet. Jag har inte fått på mig löparskorna på ett par veckor nu...

Anonym sa...

Sockerdetox är verkligen inte kul, men du, du tog ju dig ut till gymmet. Jag har inte fått på mig löparskorna på ett par veckor nu...