söndag 6 januari 2013

Det här med utmaningar

Det brukar ju hagla utmaningar i bloggvärlden om 100 sit-ups, 100 armhävningar och allt vad det heter så här i början på ett nytt år. Jag brukar inte vara sen att haka på. För att sen inte nå målet.

Känns det igen??

En utmaning jag däremot hakat på är Annes. För den känns solklar att jag kommer klara av.



Och så har jag ju utmanat mig själv att springa Å-varvet i juni. En kvartsmara som genomförs för 3:e året i rad här i Eskilstuna.


                        


Eventuellt blir det en sak till under året. Men den karamellen suger jag på ett tag till.


3 kommentarer:

Anna sa...

Det låter väl som alldeles förträffliga utmaningar att hänga med på. :) Kör hårt!!

Marie sa...

Jag hakar faktiskt sällan på utmaningar, kanske för att jag gillar att slutföra saker och skulle bli besviken på mig själv om jag inte klarade den, eller nåt. : )

Anonym sa...

Heja!!