måndag 28 januari 2013

Stäng pga smittorisk

3 av 4 har legat däckade hela helgen. Bara pre-teen som klarat sig undan denna jävulusiska influensa.
Idag var jag och Milian hos doktorn. Mest för att checka hans hemska hosta så det inte sätter sig på lungorna. Men allt var ok. Stackarn har ju haft feber sen i tisdags, men nu verkar det lätta.
Själv testade jag mig för en ev urinvägsinfektion eftersom jag har alla symtom, men svaret bliv nix. för säkerhets skull skickar de det till labbet för en odling.

Nu startar operation återhämtning med mat och vila så vi får tillbaka kraften. Kroppen är helt ur slag. Matt. Ömma leder. Allt känns jobbigt. Och träning - tja det känns far, far away...

4 kommentarer:

The Queen of fucking Everything sa...

Jag vet inte riktigt om det passar in i din plan, men hittills har jag faktiskt inte hittat nånting som säger emot min teori om att B&Js Cookie Dough inte skulle bota förkylning?

Visst, det tar ett par dagar, men förr eller senare har min förkylning ALLTID försvunnit efter en eller ett par burkar:-)

Gafflan sa...

Men ni är i alla fall på bättringsvägen. Krya på er allihop! :)

Tre Gringos sa...

Krya på er, nu får det räcka med sjukdomar:)

Singelmamman sa...

Men för fan! Eländiga förkylningar och influensor! Skickar krya på er kramar. På avstånd, det känns bäst.